Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2007 19:42 - Отговор по темата: "Свършва ли живота след 30-те?"
Автор: missinksmell Категория: Забавление   
Прочетен: 1023 Коментари: 0 Гласове:
0



Дневникът

22 Септември 1990: Днес станах на 14. Рожденият ми ден мина тъпо. Гошо искаше да ми го сложи, ма аз не му дадох. Не че не исках, но после ще ме разнася из цялото училище. Ще ми се подиграва и обижда заедно с приятелите му. Съгласих се да му покажа само цицките си. Каза че били пораснали доста от миналото лято. Много съм тъпа. Днес разказа пред целия клас че ми ги е мачкал. Даже използваше оня гаден израз „цомбене”. Добре че не му показах чочката си. В замяна той ми показа неговия. Направо ме изплаши. Не мислех че е толкова голям. Най-вероятно няма да правя секс още поне 2 години. Наистина много се уплаших.
За жалост май освен цицките ми е пораснал и задникът. Вчера не можах да си обуя дънките от миналата година. Много ми се яде напоследък.

22 Септември 1994: Вчера спах с Сашко. Нищо особено. Нито много ме боля, нито пък ми тече кръв, ама пък и не ми хареса особено. Браво че той доста бързо свърши. Толкова бързо, че после се усъмних че всъщност вече не съм девствена. Незнам какво съм се стискала досега. Ще трябва да наваксвам. Само не и в духането. Не ми харесва, определено. Има нещо гнило в цялата работа.
Наистина се чувствам добре, когато мъжете ми обръщат внимание. Даже и по улицата като ми свирнат, даже и мангали или луди да са пак ми става приятно. Добре че се сложих малко на диета, та вирнах дупето. Имам чувството че едната гърда ми е по-голяма от другата.


22 Септември 1998: Много добре се чувствам когато съм с Тошко. Той ме удовлетворява отвсякъде. Интелектуално(има жестоко тяло) емоционално (и огромен хуй) и физически (висок е). Весело е когато измисля нови места където да го правим. Все по-публични са. Незнам дали трябва да се притеснявам. Мммм, не , не се притеснявам, колкото и да се напъвам. Кеф ми е даже когато ме замъкне в тоалетните на някой ресторант и залости вратата със стола. Вече ми харесва да духам. Тошко каза че трябва да се науча и да гълтам.
И с Жорко ми е хубаво. Много обичам да си говорим за култура, литература, аспирантура, Сепултура и т.н. С него всичко свършва на глагола „тура” …но не свършва бързо, което е добре …понякога.

22 Септември 2002
Бременна съм. Ще си имам бебе. Вчера помръдна. Чувството е неописуемо. За първи път осъзнах, че всъщност хората са прави като го наричат чудо. Такава любов като към дете не може да съществува към мъж. Иван е много щастлив…откакто започнахме да правим секс отново. И аз съм щастлива. Беше ми писнало от свирки.
Ставам все по-дебела. Не мога да спра да ям. И цицте ми растат. От това поне Иван е доволен.


22 Септември 2007. Днес се прибрах от работа супер уморена. Май ще ми идва. Болят ме гърдите. Свалих си сутиена да починат. Грозна гледка, благодарение на 6 месеца кърмене. И задникът е започнал да ми се свлича. Имам чувството че гравитацията нама да прости и на други часто от тялото ми. Уф, писна ми от едно и също. Работа, вкъщи, пазаруване, готвене, вечеря, лягане. Дано ми дойде довечера, че да не се налага да лъжа че главата ме боли.


Тагове:   отговор,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: missinksmell
Категория: Изкуство
Прочетен: 13603
Постинги: 5
Коментари: 5
Гласове: 74
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930